Welkom

26 juni 2010 - Bergen Nh, Nederland

Zondag 20 juni is in een onderlinge wedstrijd tussen de regio Amsterdam en regio Noord-Holland het Nederlands kampioenschap Junior League gespeeld. Uiteindelijk heeft Noord-Holland in een zeer spannende wedstrijd de winst naar zich toe getrokken. Dit kampioenschap wordt bekroond met deelname aan het EK in Polen, dat plaatsvindt van 11 tot 18 juli as.

Alcmaria Victrix: Bram Busker, Quincy Jones, Taeke van Kuijk, Kevin Pauw
Double Stars Heiloo: Casper Perre, Friso Spruit
Herons: Jemail Streedel
The Bears: Boris Boon, Hidde Brocken, Ids Gortworst, Floris Kruijdenberg, Robin van Schagen
Odiz Frogs: Jesse Wattimena

Coaching is in handen van Ilja Hardewijn en Mitchel Koot, de coördinatie bij Francisco Jones.

1. Tini:
    26 juni 2010
    Gaaf jongens! Op naar weer een mooie ervaring! Geniet er maar van.
  2. Angelique uit Blokker:
    26 juni 2010
    Hoi Robin en alle andere kamioenen natuurlijk, wat geweldig dat jullie deze ervaring mogen gaan opdoen, van harte succes gewenst !
  3. Annemieke en Nico:
    26 juni 2010
    Hoi Robin, en verdere ploeggenoten.
    Heel veel succes in Polen.
    En laat oranje niet ten ondergaan.
    Groetjes,
    Annemieke en Nico
  4. Caroline:
    27 juni 2010
    Jongens, gefeliciteerd met jullie Nederlands Kampioenschap! We hebben van jullie genoten vorige week, dus dat belooft wat voor Polen!
    @ Jan: wat leuk dat je weer een reislogger in de lucht hebt. Zal net als vorig jaar tot leuke stukjes en reacties leiden denk ik en voor de thuisblijvende ouders is het zeker van grote waarde: dagelijks verse foto's en verslagen.
  5. Marie-Chantal:
    27 juni 2010
    hoi Floris en de rest; top dat jullie door zijn, we hebben echt wat gemist hoorde ik.
    veel plezier en nu winnen dit jaar.
    groetjes Marie-Chantal
  6. Oma en Opa van Robbin:
    1 juli 2010
    Wij wensen het hele team een goede reis en veel succes in Polen
  7. Gerard Spaans:
    7 juli 2010
    Hallo kampioenen van Nederland. Heel veel succes in Polen. Met de ervaring van de jongens van vorig jaar weet ik zeker dat er naast mooi honkbal het ook heel gezellig wordt.
    We zullen jullie volgen en steunen.

groetjes Mitchell, Monique,Gerard en Marielle Spaans (van the Bears.)
  8. Caroline:
    8 juli 2010
    Beste Honkbalhelden, Morgen begint jullie treinreis. Al een leuk begin van een nog leuker avontuur in Polen. Heel veel plezier en geniet iedere dag en natuurlijk a.s. zondag een feestelijke finale in hotel Jana tussen Ned en Spanje.
    P.S. doe de groeten aan iedereen in het hotel en natuurlijk aan de scheidsen.....Dirk, Caroline, Bas en Alex